تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟
سرخط خبرها

سرانه ورزشی در خراسان رضوی طی ۱۵ ماه گذشته افزایش داشته است

  • کد خبر: ۱۷۳۲۲۷
  • ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
سرانه ورزشی در خراسان رضوی طی ۱۵ ماه گذشته افزایش داشته است
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌و پرورش خراسان رضوی گفت: ۱۴۹ فضای ورزشی طی ۱۵ ماه گذشته در سطح استان افزایش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، صفدر سلطانی در نشست خبری مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور تحت عنوان «معلم ورزشکار، معلم امید آفرین و مدرسه بانشاط» که صبح امروز ۱۷ تیرماه برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات ورزشی فرهنگیان در خراسان رضوی با ۱۰ رشته بین خواهران و برادران معلم طی سال تحصیلی برگزار شد که ۱۴ هزار و ۶۷۲ نفر در مسابقات استانی شرکت کردند که پس از برگزاری مسابقات و تعیین نفرات برتر در ده رشته به استان‌های مختلف اعزام خواهند شد.

وی افزود: خراسان رضوی میزبان مسابقات تنیس روی میز، بسکتبال و بدمینتون است، والیبال در آذربایجان غربی و فوتسال در کرمان و اصفهان برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت خراسان رضوی در ادامه بیان کرد: مسابقات بانوان در فارس و آذر بایجان شرقی برگزار می‌شود و حدود ۸۵ نفر از معلمان برتر در مسابقات ورزشی به عنوان نمایندگان استان به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

سلطانی از میزبانی ۳ رشته در خراسان رضوی با ۸۷ تیم خبر داد و گفت: بیش ۶۰۰ نفر در مسابقات شرکت می‌کنند. مسابقات تنیس روی میز در سالن شادروان حمیدی، در خانه بسکتبال و امید زندگی مسابقات بسکتبال برگزار می‌شود و در خانه بدمینتون نیز مسابقات بدمینتون را برگزار می‌شود.

وی افزود: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که بهترین ظرفیت‌های خود را در اختیار ورزشکاران قرار دهیم و سالن‌هایی استاندارد و باکیفیت مناسب را برای این رقابت‌ها تدارک دیدیم. در یک هتل مطلوب میزبان معلمان هستیم، با توجه به جایگاه آنان محل سکونتشان تهیه شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: پس از ایام کرونا نیاز بود که فعالیت و نشاط بیشتری را به جامعه ورزش به ویژه ورزش دانش‌آموزی داشته باشیم.


سلطانی در خصوص برگزاری مسابقات در سال گذشته، بیان کرد: در سال گذشته مسابقات را در ۴۲ رشته برگزار کردیم که ۲۰ رشته را دختران به خود اختصاص دادند. ۱۰ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز در مسابقات استانی شرکت کردند که ۳۴ تیم متشکل از ۴۳۰ ورزشکار به مسابقات کشوری در استان‌های کرمان، آذربایجان شرقی، اردبیل، کهگیلویه و بویر احمد و کردستان، اعزام می‌شوند. امید است مانند سال گذشته نتایج مطلوبی را کسب کنیم.

وی در خصوص سرانه ورزشی دانش‌آموزی، عنوان کرد: ۱۴۹ فضای ورزشی طی ۱۵ ماه گذشته در سطح استان افزایش یافته است. اولویت ما مدارس کم برخوردار است. سرانه ورزشی دانش‌آموزی از ۳۸/. متر مربع به ۴۲/. متر مربع افزایش یافته است.

معاون تربیت بدنی و سلامت خراسان رضوی در ادامه عنوان کرد: افزایش سرانه ورزش دانش‌آموزی امری بسیار دشوار است با توجه به اینکه یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش‌آموز که در حال تحصیل هستند و روند رو به رشد سالانه تعداد دانش‌آموزان، باید با قوت بیشتری ادامه دهیم.

سلطانی در خصوص اختصاص اعتبارات برای افزایش سرانه ورزشی، بیان کرد: علاوه‌بر اعتبارات مطلوب از سمت وزارت آموزش‌وپرورش، بیش از ۵۰ درصد اعتبارات احداث فضای ورزشی توسط دستگا‌ه‌ها، خیرین و حتی اولیای دانش‌آموزان انجام پذیرفته است.

وی در خصوص اوقات فراغت دانش‌آموزان بیان کرد: ۴۴۰ پایگاه ورزشی داریم که حدود ۱۹۰ هزار دانش‌آموز در حوزه دانش‌آموزی در رشته تربیت بدنی شرکت کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->